Stovky slovenských a zahraničných vín

CENNÍK PREPRAVY TOVARU

1.

Objednávka tovaru s prevziatím v predajni VinoDom je zdarma. Termín prevziatia tovaru si, prosím, dohodnite telefonicky (+421 910 210 205) alebo emailom (vinodom@vinodom.sk).

2.

Doručenie tovaru v rámci mesta len pri objednávke v hodnote nad 25 € je možné v pracovných dňoch v čase od 10.00 hod. do 18.00 hod., k službe sa účtuje príplatok 1,80 s DPH. Pri objednávke nad 55 €  je doručenie tovaru bez poplatku. Termín doručenia tovaru si, prosím, dohodnite telefonicky (+421 910 210 205) alebo emailom (vinodom@vinodom.sk).

3.

Pri objednávke vína alebo iného tovaru v cene nad 55 € s DPH je balné a preprava zdarma.

4.

K objednávke tovaru v hodnote od 40 do 55 € s DPH s doručením v Slovenskej republike účtujeme za balné a prepravu príplatok 2,40 € s DPH. 

5.

K objednávke tovaru v hodnote do 40 € s DPH s doručením v Slovenskej republike účtujeme za balné a prepravu príplatok 6,60 € s DPH.

6. 

Odporúčame vám platbu kartou cez platobnú bránu vopred, v prípade platby v hotovosti na dobierku účtuje prepravca príplatok 1,20 € s DPH a pri platbe na dobierku kartou kurierovi účtuje prepravca ďalší príplatok 0,50 € s DPH.

 

Dodacia lehota


Tovar, ktorý je v eshope označený "na sklade" expedujeme zvyčajne na druhý pracovný deň po obdržaní objednávky (tovar uvedený v e-shope "na sklade" držíme skladom všetok avšak v obmedzenom množstve). Zmluvný prepravca deklaruje dodaciu dobu jeden pracovný deň. Pri spôsobe platby dobierkou plynie dodacia lehota dňom obdržania objednávky. V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám bude odoslaný po objednávke e-mailom. Ak sa chcete pred úhradou sumy uistiť, či je objednaný tovar skladom, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom). Maximálna doba pre expedíciu tovaru je 10 pracovných dní.

V prípade možných komplikácií (napr. objednané víno nie je skladom a je dopredané aj u výrobcu alebo sa predpokladá dlhšia čakacia doba) Vás bude kontaktovať náš pracovník za účelom zmeny alebo storna objednávky.

 

Preprava tovaru


Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru a dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom dorúčovateľ príjemcovi písomné oznámenie. Doručovateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň. Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak balík javí známky poškodenia (neprimerane zdeformovaný tvar, hrkotanie sklených črepín, pretekajúci obsah a pod.), nepreberajte ho a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že balík prevezmete a potvrdíte to svojím podpisom, je ďalšia reklamácia u prepravcu nemožná, a zásielka sa považuje za doručenú.

vinodom.sk

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý Vám pošleme na Váš email. Kliknutím na odkaz zároveň prehlasujete, že ak máte menej ako 16 rokov, tak ste požiadal/a svojho zákonného zástupcu (rodiča) o súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.